loading...
حجاب هدیه الهی
معصومه صمدی مقدم بازدید : 72 شنبه 23 اردیبهشت 1391 نظرات (1)



تصاویر رهبر معظم انقلاب


فرمابشات مقام معظم رهبری درمورد حجاب


تصور نکنید اگر ما فرضاً چادر را کنار گذاشتیم، آن مقنعه کذایی را … درست کردیم دست از سرما برمی‏دارند. آنها به این چیزها قانع نیستند. بلکه می‏خواهند همانند فرهنگ منحوس خودشان در اینجا مثل زمان شاه که زن اصلاً حجاب و پوشش نداشت عمل شود. ما آزادی فساد و بی بند و باری و هرزگی و آزادی دروغ… که غرب پرچمدار و مرتکب آن بوده است صریحاً و قطعاً رد می‏کنیم.








مادر

مادر ای مهر بلند بی کران …. ای فراتر از دل و بهتر ز جان

دامنت مهد بزرگی های من … هستی من عشق من دنیای من

رحمت بی انتهای داوری … خاستگاه عشق پاکی مادری

سایه ی لطف خدایی برسرم … جاودان باش ای گرامی مادرم

زنده بودن را به من آموختی … تا مرا روشن کنی خود سوختی

دست تو دست نوازش بود و ناز … ناتوانی های جان را چاره ساز

بر سر بالین من شب تا سحر … می نشستی دیدگان از عشق تر

تا به چشم من نشانی خواب را … رام سازی کودک بی تاب را

از دل من تیرگی بر داشتی … نور را در جان من انباشتی

بر زبانم هر کلامی می نشست … داشت در آن سایه ی لطف تو دست

اینک ای والا ترین راز حیات … ای نشان احترام کاینات

ای گل دلبستگی های وجود … یادگار ار خستگی ها ی وجود

مهربانی جلوه ی دامان توست … زندگی گوی دم چوگان توست

آفرینش با تو آرامش گرفت … عشق با عشق تو پردازش گرفت

با صفایت رمز پاکی شد درست … هر چه خوبی هست اینک مال توست

با رضای تو بهشت آمد به دست … رشته ی مهر تو را نتوان گسست






ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط . در تاریخ 1348/10/11 و 23:11 دقیقه ارسال شده است

قرار باشه با نگاه به زن مردها تحریک شوند وای به این جامعه کثیف پس هیچکس نباید با ماشین اخرین مدل که الان در خیابانها جولان می دهند رانندگی کند برای اینکه مردها تحریک می شوند هیچکس نباید با لباسهای گران قیمت به خیابان بیاید برای اینکه مردان و زنان تحریک خواهند شد تو خیال می کنی با یک تیکه پارچه که تو سر یک زنه و یک چادر سیاه دیگه هیچ مردی تحریک نمی شه کسی که کارش را بخواهد بکند می کند چه با زن بی حجاب چه با زن با حجاب ملتفت شدی انقدر بازیچه دست این خشکه معزها قرار نگیر مثلا خودت عقل داری خدا بهت عقل داده البته
ججاب اجباری نتیجه اش فاجعه ای است که در جامعه داری می بینی که اصلا کشف حجاب شده و ارزش حجاب صفرشده توسط نسل جدید جمهوری اسلامی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 6,372